Veel gestelde vragen
Bestelling en levering
Vraag: Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Antwoord: De levertijd bedraagt ongeveer tussen de 7 en 15 dagen. Jouw bestelde producten worden na bestelling direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Door dit unieke businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten hierdoor kunnen wij je bestelde producten tegen een lagere prijs aanbieden dan de concurrent en de verzendkosten voor onze rekening nemen.
Vraag: De verwachte levertijd is voorbij, wanneer komt mijn bestelling?
Antwoord: In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas komt het weleens voor dat een bestelling in het leveringsproces een vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling checken via de volgende link:
Volg je bestelling hier >>>
Mocht je na 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets hebben ontvangen? Neem dan even contact met ons op.
Vraag: Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?
Antwoord: Wij werken met verschillende leveranciers hierdoor kan het zo zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen.
Onze excuses voor het ongemak.
Vraag: Wat zijn de verzendkosten?
Antwoord: De verzendkosten zijn ten alle tijden GRATIS.*
*In een promotieactie kunnen wij een aantal artikelen GRATIS weggeven. Om de kosten enigszins te dekken rekenen wij hiervoor 6,95 aan verzendkosten.
Ruilen en retourneren
Vraag: Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?
Antwoord: Ja je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour sturen zonder opgaaf van reden.
Vraag: Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?
Antwoord: Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.
Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.
Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening staat.
>> Klik hier om een retourformulier te downloaden <<
Track en Trace
Vraag: Waar vind ik mijn Track en Trace code?
Antwoord: Op deze pagina volg hier je bestelling kun je je e-mail adres en ordernummer in te voeren om je pakketje te volgen.
Vraag: De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?
Antwoord: Zodra dat je pakketje is aangekomen bij het postorderbedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat hier enige vertraging tussen kan zitten.
Beschadigd pakket ontvangen
Vraag: Mijn pakket is beschadigd wat moet ik doen?
Antwoord: Het kan helaas voorkomen dat een pakketje beschadigd bij je aankomt. Indien dit gebeurt kan je contact opnemen met infodazzledealz@gmail.com.
- 1. Stuur ons een aantal foto's van het kapotte/defecte product.
- 2. Wij beoordelen de foto's.
- 3. Zodra wij het beoordeeld hebben en het klopt,dan sturen wij kosteloos een nieuw product op.